Szanowni klienci,

 

działalność naszej firmy jest skierowana wyłącznie dla branży sportowej i rekreacyjnej a wszyscy wiemy jakie ograniczenia zostały ustanowione. Zarówno Wy jak i my musimy robić wszystko aby przetrwać ten trudny czas i ze zdwojoną energią działać dalej po jego zakończeniu. Cały nasz zespół, w sumie kilkadziesiąt osób, pracuje zdalnie z minimalnie ograniczonym dostępem (zreorganizowaną komunikacją), a dodatkowo utrzymujemy dyżury w siedzibie. Wszelkie zaplanowane działania są wykonywane na bieżąco.

 

Co bezpłatnie możemy zrobić dla Was:

1. Chcielibyśmy zaproponować aby okres stagnacji wykorzystać na dokładniejsze poznanie funkcjonowania narzędzia jakim jest rodzina programów Fitnet i wielu usług towarzyszących (internetowa strefa klienta, automatyczny pobór płatności za umowy, wysyłki powiadomień sms i mail, automatyzacja obiektu i wiele wiele innych). To potężne narzędzie, a wielu z Was wykorzystuje je na bardzo podstawowym poziomie. "Cudze chwalicie, swego nie znacie, sami nie wiecie, co posiadacie.." - ten cytat idealnie to opisuje. Głębsze poznanie programu wywoła wiele przemyśleń: co uprościć, co zmienić, co zautomatyzować, jak poszerzyć ofertę i jak kontrolować przychody. Rozbudowane raportowanie i analizy na pewno w tym wszystkim pomogą. Zapraszamy do takich bezpłatnych szkoleń wszystkich: pracowników recepcji i kas, managerów, marketingowców, księgowych i zarządy. Wystarczy umówić się z naszym działem technicznym pod numerem 52 552-47-40.

2. W związku z tym, że również wielu z Was pracuje zdalnie jesteśmy w stanie bezpłatnie udostępnić Wam dowolną ilość stanowisk z programem, pomóc ustanowić bezpieczne połączenie z serwerem, pomóc w konfiguracji zdalnego dostępu, itp. Część usług działu technicznego będzie bezpłatna do czasu ponownego otwarcia Waszych obiektów. Wszystkich szczegółów również dowiecie się pod powyższym numerem telefonu.

 

Co prawie bezpłatnie możemy zrobić dla was:

Wszyscy chętni którzy będą chcieli zakupić aktualizację programu czy innych elementów otrzymają fakturę dopiero za 3 miesiące. Sama usługa zostanie wykonana bezpłatnie.

 

W ostatnich dniach dużo mówi się o płatnym udostępnieniu/prowadzeniu zajęć grupowych i treningów personalnych. Prowadzimy prace nad takim zautomatyzowanym mechanizmem, który będzie wymagał od klienta aktywnego karnetu aby mógł on dołączyć do "płatnej" transmisji. Będą z tego mogli skorzystać wszyscy klienci posiadający integrację ze swoimi stronami internetowymi. Na pewno ta funkcja nie przyda się żadnemu obiektowi, który chce udostępniać takie zajęcia wszystkim swoim klientom - wtedy polecamy Facebooka, Youtube i inne podobne serwisy. Zdania na temat sensu prowadzenia zajęć online są podzielone i nie chcemy Wam mówić czy warto to robić czy nie. To Wy jesteście specjalistami - my dostarczamy narzędzia.

 

Na koniec chcielibyśmy odnieść się do pytań o ewentualne zmniejszenia opłat za nasze usługi cykliczne i dzierżawy oraz do próśb o odroczenie płatności - to bardzo trudny temat. Zdecydowaliśmy, że będziemy odnosić się do nich indywidualnie:
- na prośby o odroczenie/zmianę terminu płatności będziemy odpowiadać na bieżąco,
- na prośby i wnioski o zmniejszenie opłat będziemy odpowiadać w ciągu 7 dni od ponownego otwarcia obiektów - to pozwoli nam na dokładne oszacowanie zagadnienia i podjęcie najwłaściwszych decyzji. Całą korespondencję w powyższym zakresie prosimy kierować na biuro@fitnet.pl.

 

W imieniu całego zespołu: Marcin Piaskowski, prezes zarządu.